domingo, 15 de noviembre de 2009

Despedida a Laura Barber


Laura Barber Guerola, Fallera Major Infantil de Gandia de l’any 2009, s’acomiadà dels presents el passat 6 de Novembre. Digué adéu a un any replet d’emocions i sentiments inoblidables amb un discurs que emocionava fins i tot al menys faller. Tingué paraules de agraïment per al alcalde de la ciutat Jose Manuel Orengo: “Des del fons del meu cor, i si m'ho permet, millor dit, si m'ho permets, per a mi no seràs El Sr. Orengo, l'alcalde, sinó José Manuel, el meu amic”.

També donà les gracies a tots els fallers de la ciutat, als membres de la executiva i sobretot a Jesús García, president de la Federació de Falles.

No podia oblidar-se de la seua companya, Marta Chafer a la que li dirigí les següents paraules: “Al teu costat, enguany, he crescut com a fallera i com a persona. M'he fixat sempre en tu, admirant-te. Contemplant en cada moment el teu saber estar. Hem compartit moments inoblidables, veritat?”. Un reinat que han compartit i que perdurà per sempre en la seu cor.

I per últim, i el més emotiu de tots, va ser la agraïment als seus pares i germà els quals han estat en tot moment al seu costat. Gracies a ells ha segut un any tant important per a Laura. Com va “posar els pels de punta” vos escric aquest fragment del discurs:

I a la meua família, que vos puc dir? Daniel, el meu germà bessó. Sempre dient que not'agradava eixir de faller i fixa't… constantment al meu costat. Ja sé que hagueres preferit estar tirant coets sense parar, però mai ho has demostrat, bo... de vegades. Has sigut un magnific acompanyant, el millor, sens dubte. Gràcies Daniel. Gràcies germà.
Papà, deu ser molt difícil ser papa, veritat? Sempre treballant, viatjant, i sempre, intentant fer tot el que es puga per estar en tot moment al nostre costat.. Tu sempre dius que les coses del "fallerio" son cosa de mamà, però jo no acabe de creure-m'ho. En tot moment has ajudat a mamà a organitzar-ho tot, t'has preocupat de que tot estiguera perfecte. Si fins i tot t'has posat corbata!!! Gràcies papa. Et vull.
Quan la il•lusió aboca tota la seua essència escampant amor, apareixes tu mamà. I quan l'afecte per tot allò relacionat amb les falles es transforma en devoció, ací estàs tu. Encara que de vegades no ho parega m'adone diàriament de tot el que has fet per mi. Sempre pendent de cada situació, que no falte res, de res, a ningú. Vessant un carinyo immens, sempre tu. Sòlida com un pont, segura, ensenyant, ajudant, el mirall sincer i estimat en què aprendre a ser cada dia un poc millor. Arreplegant i esparcint un infinit amor per la família i per les falles. Sempre tu, consell, ajuda, al meu costat. Mirada còmplice, gest afectuós, mà estesa , a la teua família, a tot el món. T'admire mamà, gràcies per ser com eres, i per ensenyar-me a ser cada dia un poc millor.

Una gran Fallera Major que amb tan sols 9 anys ha aconseguit que Gandia s’encera tinga un gran afecte cap a ella.
Enhorabona has aconseguit un sobre salient.


Laura Barber Guerola, Fallera Mayor Infantil de Gandía del 2009, se despidió de los presentes el pasado 6 de Noviembre. Dijo adiós a un año repleto de emociones y sentimientos inolvidables con un discurso que emocionaba hasta al menos fallero. Tuvo palabras de agradecimiento para el alcalde de la ciudad Jose Manuel Orengo: “Desde el fondo de mi corazón, y si me lo permites, mejor dicho, si me lo permites, para mi serás el Sr. Orengo, el alcalde, sino Jose Manuel, mi amigo”

También dio las gracias a todos los falleros de la ciudad, a los miembros de la ejecutiva y sobre todo a Jesús García, presidente de la Federación de Fallas.

No podía olvidarse de su compañera, Marta Chafer a la que le dirigió las siguientes palabras: “A tu lado, este año, he crecido como fallera y como persona. Me he fijado siempre en ti, admirándote. Contemplando en cada momento tu saber estar. Hemos compartido momentos inolvidables, ¿Verdad? Un reinado que han compartido y que perdurara por siempre en su corazón.

Y por último, y el más emotivo de todos, fue el agradecimiento a sus padres y hermano los cuales han estado en todo momento a su lado. Gracias a ellos este año ha sido el ejercicio más importante de su vida. Como puso “la piel de gallina” os escribo este fragmento del discurso:
“Y a mi familia, ¿Qué os puedo decir? Daniel, mi hermano gemelo. Siempre diciendo que no te gustaba salir de fallero y fíjate constantemente a mi lado. Ya sé que hubieras preferido estar tirando cohetes sin parar, pero nunca lo has demostrado buen a veces. Has sido un magnífico acompañante, el mejor sin duda. Gracias Daniel, gracias hermano.
Papá, debe ser muy difícil ser papá, ¿Verdad? Siempre trabajando, viajando, y siempre intentando hacer todo lo que se puede hacer por estar en todo momento a nuestro lado. Tú siempre dices que las cosas del “fallerio” son cosas de mamá, pero no me lo acabo de creer. En todo momento has ayudado a mamá a organizarlo todo, te has preocupado de que todo saliera perfecto. ¡Hasta te has puesto corbata! Gracias papá, te quiero.
Cuando la ilusión aboca en toda la esencia derramando amor, apareces tú, mama. Y cuando el afecto por todo lo relacionado con las fallas se transforma en devoción, ahí estás tú. Aunque a veces no parezca me doy cuenta diariamente de todo lo que has hecho por mí. Siempre pendiente de cada situación, que no faltara nada, de nada a nadie. Dando un cariño inmenso, siempre tu. Sólida como un puente, segura, enseñando, ayudando, el espejo sincero y estimado en el que aprendes a ser cada día un poco mejor. Recogiendo y compartiendo un infinito amor por la familia y las fallas. Siempre tú, consejo, ayuda, a mi lado. Mirada cómplice, gesto afectuoso, mano tendido, a tu familia, a todo el mundo. Te admiro mamá, gracias por ser como eres y por enseñarme a ser cada día un poco mejor.

Una gran Fallera Mayor que con solo 9 años ha conseguido que Gandia entera le tenga un gran cariño. Enhorabuena has conseguido un sobresaliente.

1 comentario:

  1. Increible el que ha conseguit esta xiqueta. Tot un orgull per a Gandia.

    ResponderEliminar