domingo, 24 de enero de 2010

Ja està bé!!!


Que si banderetes als balcons, que si calendaris, que si cavalcada.... Tot açò, entre altres coses, es el que ha organitzat l’Ajuntament de Gandía per al V Centenari del Naixement de Sant Francesc de Borja. Costos desproporcionats, al meu parèixer, per a una festivitat que la població no li dona gens de importància.


Ahir va tindre lloc la cavalcada, uns diuen que espectacular, els altres que no es veia res... Jo no vaig tindre el gust d’acudir però vos assegure que si haguera pogut anar no heu haguera fet. Es diu, es comenta que cada persona que participava en la desfilada guanyava entre 50 i 150 euros, sense contar aquells que desarrotllaven un paper mes important. Multipliquem sols 50 euros per persona per 200 que mes o menys van desfilar, dona 10000 meravellosos euros. Sense tindre en compte els costos de l’organització, carrosses, vestimenta...

Ara va la meva pregunta: Perquè no li donen la mateixa importància als problemes socials de la ciutat? Si eixos dines s’invertiren en el que cal no seria necessari que la gent continuarà demanant per el carrer. No faria falta que els mes necessitats acudiren cada dia arreplegar menjars al menjador de “Buñoleras sin Fronteras” . I ja sense tindre en compte els problemes de educació i sanitat que assoleixen a tota la ciutat. Els xiquets estudien en barracons, tots ven apretadets, com en una llauna de sardines, però aixo no ens importa. Aquest any es el V centenari que mes ens dona els problemes de la gent... Ja esta be de tanta festa i preocupeu-vos del que cal!!!

Per favor, tingueu en compte el que toca i deixeu-se de festivitats que la gent no està per a eixes coses. Vos recorde que la gent està en crisis!

2 comentarios:

  1. jo si que vaig tindre el gust de anar... no hem va agradar gens no tenia ningun significat, al meu pareixer clar! espere que per a les altres dos que venen modifiquen un poc el contingut! pense que un presupost massa alt, que com be dius, deurien de haver invertit els diners en un altra cosa!!! pero tot no queda ací, i fitur? sabrem algun dia el que s´ha gastat l,ajuntament el promocionar el meravellos any borja???

    ResponderEliminar
  2. per ahí es parla q el conjunt de les cavalcades ascendix a 600 mil euros. jo crec q serà la partida presupuestària de tot el que costaran l'any Borja. I si tenen raó que les 4 cavalcades costaran eixos 600 mil euros....FLIPES!!! com jo sempre dic: molta corbata i molt poca vergonya!!!!!!!!

    ResponderEliminar