lunes, 8 de noviembre de 2010

Crítica a las presentacions

Despertem amb noves Falleres Majors de Gandia.


Les presentacions de Laura Capellino i Marisa Tormo varen ser el passat cap de setmana al Museu Faller de Gandia, acomiadant a les màximes representants de les falles del 2010.Tant Laura Capellino com Marisa Tormo lluïren vestits preciosos apropiats per a l’ocasió, el color elegit per Laura Capellino fou rosa clar i per Marisa, morat clar.




Ara comença la meua crítica sobre les presentacions.

No m’agradaria comparar aquestes presentacions amb les que es feien anteriorment en el pavelló municipal, estic farta de parlar del mateix. Però sí dec fer una xicoteta reflexió sobre el descens de protocol dels últims anys. ¿Cóm pot ser que l’acompanyant de la Fallera Major de Valencia no tinga lloc per asseure? Si, no meu ha contat ningú heu vaig veure jo amb els meus propis ulls. ¿Cóm a la FdF se li pot oblidar donar-li el ramell a la Fallera Major Infantil? No es possible que detalls tants importants s’obliden any darrere any.
¿I què les reines de les falles pugen a l’escenari amb el teló baixat sense que no les reba ningú? Una cosa es donar-li importància a la cort d’honor i una altra menysprear a les reines de les comissions.



No a les presentacions artístiques.

Us recorde que estem a Gandia, no a Burriana. Em ve a la ment quan acudia a aquelles presentacions, pensava menys mal que açò no es fa a Gandia! Dons sí, ara sí que sí. Sols ens falta fer presentacions com a Silla, on la Fallera Major puja a l’escenari amb un elevador. Simplement vergonyós. El moment en el que apareixien els actors “d’eixe magnífic teatret” em reia per que tenia vergonya aliena. No vull dir que els actors i actrius no foren bons, tot el contrari, però no era el lloc adequat per a fer una obra teatral.


No puc acabar sense mencionar a la coral dels xiquets, no els comprenia res, dec reconèixer que no entenc de música, però si haguera estat asseguda m’haguera dormit, sense cap vergonya.


Des de aquest humil blog demane per favor que no diguen que ha sigut tot un èxit, perquè la gent està més socarrà que un tito! FdF, canvieu el chip o la gent no acudirà a les presentacions.

4 comentarios:

  1. se t´ha oblidat anyadir... q els maseros en la presentació infantil no van pujar! al igual q les dos FMI no van saludar juntes! FdF 1 protocol 0!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. estic d'acord completament amb tu en lo que dius perque jo tambe ho vaig veure, i mes coses i el ram de flor de la FM de Valencia??, i el gotet de coca cola per a marisa?, i les bandes de la cort major tan curtes? seria per esalviar presupost, i el decorat? i les flor del escenari? i el escenari? Presentacions com les de abans i els experients en gaseosa o ni aixo.

    ResponderEliminar
  3. totalment d´acord en la majoria de comentaris mare de deu en lo que eren les presentacions a gandia el prestigi que tenien...jo ja ho vaig dir l´any passat que s´havien carregat en poc mes de dos hores el prestigi de molts anys i aquest any ja ha sigut la repera mare meua com diu algu al forum faller independent protocol no protocul!!!

    ResponderEliminar
  4. És la meua filla fallera major i encara estic plorant de les presentacions que es van fer...
    En primer lloc dir, que hem sembla meravellós el tindre un Museu Faller, però el que han de tindre clar que no tots els actes i esdeveniments es poden fer alli pel mero fet de traure-li rendimient. Pense que a cada acte li requerix una cosa!!
    Menys mal que la FDF ha rectificat en alguna xicoteta cosa i ha accedit a ficar la pasarel·la pel mig del saló i no que les falleres pujaren de costat com el primer any...Però on ha quedat l'elegància i la solemnitat d'aquest acte???Ni una moqueta o catifa a l'escenari, ni un centre de flors...tant que volen resaltar a la cort i enlloc de ser nomenades a peu d'escenari per un membre de la FDF ho fan uns actors...patètic!!
    Molts membres formen la FDF però a l'hora de la veritat on es claven????Tenim la sort de tindre entre nosaltre a les màximes represants de les falles, les FM de València i no són rebudes com cal amb un ramell de flors en l'entrada, les deixen als seus llocs sense cap acompanyant de la comitiva gandiana...S'obliden d'avisar als maseros per acompanyar a la fallera major infantil a l'escenari i un poc més, i perquè una regidora el va avisar, es deixen també al sr. alcalde...No li dónen el ramell de flors quan toca la FMI 2010...I aixina aixina una cosa d'arrere d'un altra...Protocol?Un cero!!
    Mediten i recapaciten perfavor, perquè si per alguna cosa resaltava Gandía era per les presentacions de les seues falleres majors!!

    ResponderEliminar